Web Content Display
Web Content Display
Web Content Display
Web Content Display
Najczęściej zadawane pytania
Tak - w przypadku niemożności uczestniczenia w zajęciach, po uzyskaniu zgody zastępcy dyrektora Instytutu ds. studenckich.
Możliwe jest również zaliczenie zamiast wykładu z oferty Instytutu alternatywnych zajęć z oferty innych instytutów Wydziału Historycznego lub innych wydziałów UJ.
Rejestracja na wszystkie przedmioty odbywa się po zalogowaniu poprzez konto studenckie w systemie USOSweb.
W razie kłopotów z rejestracją na przedmioty w ramach WF, należy kontaktować się ze Studium Wychowania Fizycznego, natomiast w przypadku problemów z rejestracją na Lektoraty pytania należy kierować do Jagiellońskiego Centrum Językowego (JCJ).
Dyrektor ds. studenckich Instytutu Historii Sztuki rozstrzyga następujące podania:
- Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie i uznanie punktów ECTS
- Wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie roku studiów
- Deklaracja o zamiarze wykorzystania urlopu studenckiego
- Wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy przy uzyskaniu co najmniej 50 punktów ECTS
- Wniosek o uwzględnienie zaliczonego przedmiotu
- Rezygnacja z zadeklarowanego przedmiotu.
Tytuł pracy magisterskiej należy przesłać do sekretariatu Instytutu Historii Sztuki, na trzy tygodnie przed planowanym terminem obrony ale nie później niż do 1 września (ostateczny termin) ostatniego roku w ramach toku studiów.
Praca powinna być wprowadzona do systemu APD do ostatecznej akceptacji przez promotora, nie później niż do 15 września ostatniego roku akademickiego w ramach toku studiów.
Terminy są regulowane rozporządzeniami Rektora UJ, które można znaleźć w zakładce DLA STUDENTÓW - Prace dyplomowe - informacje.