

FAQ
» 1. Czy można realizować wykłady monograficzne z innych grup tematycznych niż te które przewidziane są w programie studiów?
Tak - w przypadku nie możności uczestniczenia w zajęciach, po uzyskaniu zgody dyrektora Instytutu ds. dydaktyki.
Możliwe jest również, w miejsce wykładu z oferty Instytutu – zaliczenie alternatywnych zajęć z oferty innych instytutów Wydziału Historycznego lub innych wydziałów
» 2. Czy mogę w roku akademickim zaliczyć więcej wykładów monograficznych, w poczet lat kolejnych?
Tak można, nadwyżkowe monografy przepisać w roku kolejnym, po uzyskaniu zgody dyrektora Instytutu ds. studenckich
» 3. Jeżeli mam problem z zarejestrowaniem się na WF lub lektorat z języka obcego ,do kogo mogę się zwrócić o pomoc?
Rejestracja na wszystkie przedmioty odbywa się po zalogowaniu poprzez konto studenckie w systemie USOSweb.
W razie kłopotów z rejestracją na przedmioty w ramach WF, należy kontaktować się ze Studium Wychowania Fizycznego, natomiast w przypadku problemów z rejestracją na Lektoraty pytania należy kierować do JCJ - Jagiellońskiego Centrum Językowego.
» 4. Czy muszę rejestrować się na powtarzany przedmiot?
Tak - rejestracja jest obowiązkowa.
» 5. Czy mogę przepisać ocenę i przenieść punkty ECTS z przedmiotu zrealizowanego na innym Wydziale lub Uniwersytecie?
Tak pod warunkiem stwierdzenia zbieżności efektów nauczania i uzyskana zgody dyrektora ds. studenckich.
» 6. Czy muszę składać obowiązkowo deklarację przedmiotową?
Tak student ma obowiązek złożyć dwa razy w roku deklaracje wyboru przedmiotów realizowanych w danym roku studiów i zadeklarować łącznie dla obu semestrów liczbę punktów ECTS nie mniejszą niż wymaganą do zaliczenia danego roku studiów.
» 7. Do kiedy można składać podania o rozliczanie roku?
Wszystkie wnioski o rozliczenie roku należy składać najpóźniej do 30 września.
» 8. Gdzie mogę znaleźć wzory podań studenckich?
» 9. Które wnioski i podania studenckie rozstrzyga dyrektor Instytutu?
Dyrektor ds. studenckich Instytutu Historii Sztuki rozstrzyga następujące podania:
- Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie i uznanie punktów ECTS
- Wniosek o usprawiedliwienie nieprzystąpienia do egzaminu
- Wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie roku studiów
- Deklaracja o zamiarze wykorzystania urlopu studenckiego
- Wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy przy uzyskaniu co najmniej 50 punktów ECTS
- Wniosek o uwzględnienie zaliczonego przedmiotu
- Rezygnacja z zadeklarowanego przedmiotu
» 10. Do kiedy należy podać tytuł pracy magisterskiej i do kiedy należy wgrać pracę do systemu APD?
Tytuł pracy magisterskiej należy przesłać do sekretariatu Instytutu Historii Sztuki, na trzy tygodnie przed planowanym terminem obrony ale nie później niż do 1 września (ostateczny termin),ostatniego roku w ramach toku studiów.
Praca powinna być wprowadzenia do systemu AP do ostatecznej akceptacji przez promotora, nie później niż do 15 września ostatniego roku akademickiego w ramach toku studiów.
Terminy są regulowane rozporzędzeniami Rektora, które można znaleźć w zakładce DLA STUDENTÓW - Prace dyplomowe - informacje